Somsagt var..

Jag har ju inte kunnat skriva på ett tag, eller kunnat och kunnat.
Inte haft lust.
Har inte hittat Legolias "bloggsida" ännu, vet inte hur jag ska vara i bloggen.
Vad ska min blogg handla om m.m, jag vill hitta en egen bloggstil. Göra min blogg unik.
En blandning av allt det som finns runt oss.

Jag har inte tröttnat på bloggen, absolut inte.
Jag är inte den personen med ett sånt bra tålamod, jag vill finna mina trogna läsare,
finna min rätta bloggsida, veta vad jag ska blogga om NU!
Men det tar ett tag, det kan ta upp till några månader eller endast några veckor.
Men det kommer inte hända idag, inte imorgon.. Det går sakta fram.

Jag har funderat på att faktiskt skriva mitt riktiga namn här i bloggen (Legolia är ju inte
mitt riktiga namn). Men jag håller det hemligt, helt enkelt. Det kan bli spännande för er också i slutändan.
Ni vill luska fram det eller något.

Jag vill fortsätta skriva, jag älskar att skriva.
Jag kommer fortsätta skriva, eftersom jag älskar att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0