OBS! Ett tråkigt inlägg

..om min design.
Nu har jag fixat den lite och den är väääääldigt simpel och jag är nöjd. Inte en sån överdriven design där folk som har firefox ser bloggen bäst eller något sånt.
Säg till om det inte funkar hos er!

Jaja, jag lovade ju att detta skulle bli ett tråkigt inlägg och vad är inte jobbigt än en lögnare egentligen?
Jag vet inte, men iallafall.. Var va jag?
Jo, ett tråkigt inlägg..

..

Detta är absolut inte lätt för mig, jag är ju somsagt var född rolig.

Tomt i hjärnan (på tråkiga saker, såklart).

Jag lägger av, ger upp. Detta funkar inte så jag går och äter istället.

Kommentarer
Postat av: Elm

Sv: ja, har du? :)

2009-09-09 @ 17:17:16
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0