Käften..?

Nu ska jag snart diska, vilket jag lovade mamma nu när hon är på föräldramöte.
Snäll jag är.
Alla önskar väl att dom hade en dotter som mig, såklart.

Jag har en fråga till alla er:
Vad tycker ni om folk som svarar genom att be er hålla käften om ni pratar?
Jag kan anses otrevlig då jag i vissa fall kan svara såhär:

Någon: Legoliiiiiaaa! Legoliiiaa, hallå?
Jag: Käften.

Jag säger det mest för att se deras reaktion, sen säger jag ju såklart: haha vad ville du? Och jag säger det ju även endast till dom som känner mig och som är vana vid mina dryg-ryck (ett ryck där man känner för att vara störigt dryg)

Hur reagerar ni?

Jag reagerar väl såhär: Du ber inte mig att hålla käften EN - GÅNG - TILL!
Jag är värsta biffen liksom.

 



Okej, jag menade inte en sån biff. Dock den enda bilden jag hittade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0