Jaha bloggen

Hur ska jag börja?
Jag behöver ju inte göra någon presentation med tanke på min beskrivning här till *låt mig tänka*. Ja, vänster, eller höger föresten?
Ni får ursäkta designen, den är ju inte .. så himla proffsig fast att den är gjord av ett proffs förståss.
Aja, vad ska man skriva egentligen?
Jag kan börja med veckans hissning och dissning.

HISS:  Negerbollar (ja, det heter negerbollar och kommer alltid göra).
Negerbollar är både goda och skitgoda och megagoda, vilket betyder att detta gillas
av Legolia, riktigt jävla skit mycket.



DISS: Musik på bloggen.
Död åt musik på bloggen innan jag dör först (av skräck).
Ja, för man (jag) blir faktiskt skiträdd när musiken sätts igång när man läser i lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag måste bara säga att jag håller med om musik på bloggen. Hatar också de, hade de förut men ändrade mig ganska snabbt när jag insåg hur störande de är när andra har de hehe :D

2009-09-08 @ 21:08:59
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentera mitt senaste inlägg, om svininfluensan att jag kanske är smittad! kram

2009-09-08 @ 21:26:11
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0